Szállítás

Rendelés bruttó összértéke 15.000 Ft alatt 15.000 - 25.000 Ft 25.000 Ft felett
Packeta csomagpont/csomagautomata 1.390 Ft 1.190 Ft ingyenes
Express One házhoszállítás 1.490 Ft 1.290 Ft ingyenes
Express One csomagpont 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes
GLS futárszolgálat - házhozszállítás 1.990 Ft 1.790 Ft 1.590 Ft
GLS csomagautomata 1.490 Ft 1.290 Ft 990 Ft
MPL futárszolgálat - házhozszállítás 2.990 Ft 2.490 Ft 1.990 Ft
MPL postán maradó 2.990 Ft 2.490 Ft 1.990 Ft

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A rendelés leadásánál kérjük, vedd figyelembe a következő magyarázatokat!

Segítünk értelmezni a raktár állapotokat, hogy minden kérdőjelet megszüntessünk.

Amikor minden készleten azt látod, hogy Raktáron, akkor biztos lehetsz benne, hogy a termék elérhető.

Magyarázat raktár állapotokhoz

Mit jelent az, hogy Webáruházunk raktárában: Raktáron?
Amikor azt látod, hogy csak a webshopunkban elérhető a termék, akkor GLS vagy MPL, Packeta, Express One futárszolgálat választása esetén a terméket tudjuk is küldeni.

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

  • GLS futárszolgálat (belföldi szállítás)
    Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva.
  • GLS Automata (belföldi szállítás) 
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt GLS Automatában.
  • Packet csomagpont és csomagautomata
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt Packeta ponton.
  • Express One házhozszállítás
    A csomagfeladást követően a futár 24 órán belül házhoz szállítja a csomagot.
  • Express One csomagpont

    A feladást követően 24 órán belül a csomagponton lehelyezik a csomagot. Akár egy hétig, 0-24 órában rugalmasan átvehető a küldemény a megadott csomagponton. Átvételi pontok csomagfelvételi ideje: OMV: 7 nap; Packeta: 7 nap; AlzaBox: 2 nap; ExpressOne csomagpont: 2 nap.

  • MPL házhozszállítás
    Csomagfeladástól számított 24 órán belül szállítja ki az MPL.
  • MPL Postán maradó
    Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül veheted át az általad megjelölt postán.
  • Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
    Minden esetben előzetes telefonos és e-mailes visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Címünk: Reflexshop, 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok). Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
    Esetleges ünnepi nyitva tartásunkért kattints a linkre!
  • Személyes átvétel budai szaküzletünkben
    Minden esetben előzetes telefonos és e-mailes visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Reflexshop, 1027 Budapest, Horvát utca 1-3. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
    Esetleges ünnepi nyitva tartásunkért kattints a linkre!
  • Személyes átvétel debreceni irodánkban
    Reflexshop iroda, 4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A. Minden esetben előzetes telefonos és e-mailes visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Amennyiben a termék raktáron van a debreceni átvevő ponton, a rendelés 1 órán belül átvehető. A termék érkezéséről telefonon értesítünk. Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Debreceni személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
    Fontos! Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség!

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36 1 / 773 3600, ugyfelszolgalat@reflexshop.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz!

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

fizetés

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? A GLS rendszerében a csomagfeladást követően tudsz megjegyzést megadni, vagy a kiszállító futárral az előzetesen kapott SMS alapján tudod felvenni a kapcsolatot.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Kiszállítás GLS Csomagautomatába

Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt GLS Automatában.

MPL házhozszállítás

Csomagfeladástól számított 24 órán belül szállítja ki az MPL. Kényelmesen és egyszerűen átveheti csomagját otthon vagy munkahelyén, fizethet készpénzzel vagy bankkártyával – úgy, ahogy Önnek a legkényelmesebb.

MPL Postán maradó

Csomagfeladástól számított egy, legfeljebb két napon belül veheted át az általad megjelölt posta ponton.

Packeta csomagpont/csomagautomata

Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt Packeta ponton.

Express One házhozszállítás

A csomagfeladást követően a futár 24 órán belül házhoz szállítja a csomagot.

Express One csomagpont

A feladást követően 24 órán belül a csomagponton lehelyezik a csomagot. Akár egy hétig, 0-24 órában rugalmasan átvehető a küldemény a megadott csomagponton. Átvételi pontok csomagfelvételi ideje: OMV: 7 nap; Packeta: 7 nap; AlzaBox: 2 nap; ExpressOne csomagpont: 2 nap.